Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30517 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20408 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 19710 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 18385 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14630 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 11129 раз)
· 7: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9715 раз)
· 8: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9445 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8453 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6746 раз)
 Полезности
 Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД.

І. Прийом учнів (12.10-12.30)
1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).
2. Робота вихователя з «кур'єрською карткою»:
— засвоєння матеріалу на уроці;
— індивідуальна допомога;
— домашнє завдання та його регламент;
— окремі поради.
II. Година здоров’я (12.30-13.30)
Мета: забезпечити активний відпочинок учнів на свіжому повітрі, підвищити розумову та фізичну активність, працездатність, виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я.
1. Вступна частина (10 хв):
— Організація учнів. Організаційні вказівки вихователя.
— Шикування.
— Стройові вправи.
— Ходьба та повільний біг у колоні по одному.
— Загальнорозвивальні вправи під час ходьби. Ходьба в обхід залу (майданчика).
2. Основна частина (25 хв). Організовані ігри.

ІІІ. Обід. (13.30-14-00)
Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, виховувати навички користування столовим приладдям.
3. Підготовка до обіду.
— інструктаж черговим;
— накривання столів черговими;
— нагадування учням правил поведінки за столом, миття рук ;
— бесіда з дітьми, які не мають гігієнічних навичок.
IV. Післяобідній відпочинок (14.00-14.30).
Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність.
— Організоване повернення в клас.
V. Самопідготовка.(14.30-15.45)
Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, нада¬вати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.
1. Підготовча частина: складання плану роботи учнями, з'ясування змісту завдань, виокремлення головного в роботі, отримання консуль¬тації про необхідний дидактичний матеріал, посібники (5—10 хв), підготовка всіх необхідних предметів для роботи (підручники, ручки, олівці, лінійки, гумки) .

А) В`яже бабуся-лисиця
Трьом онукам рукавиці.
"Подарую вам, онуки,
Рукавичок по дві штуки,
Бережіть, не загубіть!"
Скільки всіх? Перелічіть! (6).

Сестра старша за брата на сім років.
На скільки років вона буде старша за нього через 3 роки? (На ті ж сім років).

В) Розв’яжіть приклад

- Яке нам правило треба згадати? (Щоб відняти число від суми, можна, якщо можливо, відняти число від одного доданка і різницю додати до іншого доданка)
13-7= (10+3)-7=(10-7)+3=6
9+9=9+(1+8)=(9+1)+8=18
Самостійна робота учнів.
А)Дивимось до щоденників, що нам було задано додому
№ _____________________________________
Б) Виконання учнями письмового завдання з математики.
В)Розминка для очей


Сплять маленькі совенята
(Очі заплющені).
Раз — розкрили оченята,
Подивилися навколо
(Круговірухи очима),
Потім вгору і додолу.
(Лише очима, головою не рухати.)
Оченята — блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо працювати.

В) Завдання для тих, хто встиг все зробити: 23+39; 11-8;
2. Українська мова
- За допомогою чого люди передають свої думки?
(Свої думки люди найчастіше передавали одне одному в усній формі, тобто за допомогою органів мовлення, бо за їх допомогою ми вимовляємо звуки, слова, речення.)
- Як виникло усне мовлення?
( Казки, легенди, народні прикмети прийшли до нас з давнини, бо люди передавали їх із вуст у вуста (давні назви губ). Так виникло усне мовлення.)
- А як, писемне?
(Пізніше люди почали записувати свої думки або читати думки інших людей. Так виникло писемне мовлення.)
- Тож, як ми можемо обмінюватись думками?
(Усно і письмово)
- Складіть звуко-буквений аналіз слів: читання /ч и та н’:а/, письмово /п и с’ мо в о/.
Ви можете звернутись до підручника на ст..50.
Фізкультхвилинка
3. Виконання учнями письмового завдання з української мови.
Вправа _________________________________________________________________
4. Година читання.
5. Підбиття підсумків самопідготовки: аналіз позитивних та нега¬тивних сторін, недоліків у роботі учнів, самооцінювання та оцінювання виконання завдань учнями.

VІ. Бесіда на тему:
Мета: ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Хід:_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________


VІІ. Підвечірок (15.45-16.00)

VІІІ. Активна прогулянка. (16.00-17.00)

ІХ. Заняття за інтересами(17.00-17.45)
Мета: Закріпити з дітьми вміння правильно тримати олівець, пензлик, ножиці в руках. Розвивати художньо-естетичний смак. Виховувати позитивне ставлення до художньої праці.

Х. Інструктаж. Завершення ГПД (17.45-18.00 )



Ваше имя:
Ваш e-mail:

Very Happy Smile Sad Surprised
Shocked Confused Cool Laughing
Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink
Exclamation Question Idea Arrow
Код Проверки:

Введите Код:

Запомнить

 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL