Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30517 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20408 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 19711 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 18385 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14630 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 11129 раз)
· 7: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9715 раз)
· 8: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9445 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8453 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6746 раз)
 Полезности
 Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація



Мета: навчати учнів оцінювати власний вклад у збереження природи; розвивати пізнавальну активність; виховувати бережливе ставлення до природи; розширювати знання учнів про природоохоронну діяльність людей; сприяти розвитку ціннісних орієнтацій учнів у напрямку «Я і природа»; розвивати уяву та творче мислення дітей; формувати навички групової і парної роботи.

Хід уроку
I. Організаційний момент

А тепер за парту
Всі сідайте рівно.
І до роботи візьмемось сумлінно.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

«Синоптична хвилинка»

1. Перевірка домашнього завдання
Учні у парах презентують розповіді про квіти, які їм найбільше подобаються, або улюблені квіти їхніх родин.

2. Читання вчителем вірша «Птиця».

Птиця
Тріпоче серце спійманої птиці,
В руках моїх не чує доброти.
— Я дам тобі водиці і пшениці,
Моя пташино, тільки не тремти!
— Хіба потоки загубили воду,
Хіба в полях уже зерна нема?!
Пусти мене, мій хлопчик, на свободу,
І все, що треба, я знайду сама.
— Я ж лагідно тебе тримаю, пташко,
В своїх руках, легеньких, як вітрець.
Хіба неволя це? Хіба це важко —
Від мене взяти кілька зеренець?
— Пусти мене! Мені, дитино мила,
Дорожча воля, ніж зерно твоє!
Страшна, хоч навіть лагідна, та сила,
Яка розкрити крилець не дає!
— Лети! Співай у небі гомінкому;
Хоч і маленький, зрозумів я все.
Моя рука ніколи і нікому
Ні кривди, ні біди не принесе!
Дмитро Павличко

— Чому ми дякуємо людям, що зростили ліс?
— Що попросила б людей природа, якби вміла розмовляти?

Фронтальна бесіда
— Як ви гадаєте, чи всі люди знають про те, як їхні дії та явища природи можуть впливати на життєдіяльність тваринного й рослинного світу? (Ні, тому що малюки іще не знають, а дорослі часом не замислюються.)
— Як ми можемо розповісти оточуючим про це? (Намалювати плакати, випустити газету, скласти рекламні листи.)


III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми розглянемо можливі скарги від природи.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Робота за підручником (с. 143–144)

Сидів у траві коник. Розглядав усе довкола. Сонце світило, і так приємно, тепло було конику у соковитій траві, що він зіпнувся на ніжки і за­сюрчав. Раптом зашуміло, і на коника упала тінь. Зверху щось звалилося і притиснуло його до землі...
- Я коника спіймав! - промовив один хлоп­чик до іншого.
- Покажи! - попросив інший.
Перший протиснув пальці під долоню, якою накривав коника, боляче здушив його, а потім взяв за складені крильця. Коник намагався ви­рватися, почав розгинати свої ніжки, які завжди рятували його, однак нічого не виходило.
- Ого, - промовив другий хлопчик, - дивись, які у нього довгі вуса. І ніжки смикаються.
Він схопив ніжки коника. Але перший хлоп­чик був не такий злий і легковажний, як дру­гий. Він розумів, що коник живий, що він та­кож бачить навколишній світ - Сонце, небо, траву...
- Не чіпай його, - сказав перший хлопчик. - Ми його відпустимо. Нехай собі стрибає.

І кинув коника далеко у траву. Упав коник у траву і пострибав чим далі від небезпечного місця.
За Юрієм. Аракчеєвим

— Прочитайте оповідання про сумні пригоди коника. Хто його врятував?
— Розкажіть, чи доводилося вам спостерігати за схожою поведінкою дітей чи дорослих.
— Часто природу руйнує бездумна, безвідповідальна поведінка людей.
Добрі й розумні вчинки допомагають захищати природу. Пройдіться вулицями свого населеного пункту. Зверніть увагу на тіла живої і неживої природи. Напишіть розповідь-скаргу від імені рослини, тварини, ґрунту тощо. Зобразіть скаргу за допомогою малюнка. Поміркуйте, що можна зробити, щоб виправити ситуацію. Після закінчення роботи проведіть презентацію. Запросіть на неї дітей з інших класів, батьків.
Оцініть результати роботи.
2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань
Презентація проектів

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Про що йшлося на уроці?
— Що вас зацікавило?

VII. Домашнє завдання

зошит



Відео презентація на тему "Книга скарг природи "Природознавство 2 клас





Ваше имя:
Ваш e-mail:

Very Happy Smile Sad Surprised
Shocked Confused Cool Laughing
Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink
Exclamation Question Idea Arrow
Код Проверки:

Введите Код:

Запомнить

 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL