Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30196 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 19856 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18316 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17772 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14434 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10748 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9310 раз)
· 8: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8279 раз)
· 9: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 8118 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6377 раз)
 Полезности
 Інтегрований урок


Л.ГЛІБОВ «ЧИЖ ТА ГОЛУБ».
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
ТАБЛИЧНОГО МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ.ПТАХИ

Тема: Л.Глібов «Чиж та голуб». Закріплення знань табличного множення і ділення. Розв’язування задач на знаходження суми. Птахи
Мета:
- вчити передавати в інтонації характери дійових осіб, продовжити знайомство учнів з особливостями байки. Удосконалювати навички виразного читання, розвивати способи і види читання байки,.
- формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; закріплювати знання учнів про табличне множення й ділення, порядок виконання арифметичних дій;
- збагачувати знання учнів про птахів.
- виховувати почуття порядності, милосердя, співчуття.
Тип уроку: комбінований
Форма проведення: інтегрований урок читання, математики, природознавства.
Методико – дидактичне забезпечення: таблиці-схеми до задач, картки, малюнки птахів, геометричні фігури, паперові конверти.
Матеріально – технічне забезпечення: комп’ютер, проектор.
Хід уроку


 Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі»



Мета: розповісти учням, чому травень і червень — найважливіші місяці в житті тварин; розвивати мислення, мовлення, допитливість; виховувати екологічну культуру.

Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання
— Які зміни в житті звірів спостерігаються навесні?
— Як свійські тварини доглядають за своїми дитинчатами?
— Чому навесні пробуджуються ведмідь, їжак?
— Складіть ланцюг живлення у весняному лісі.
— Поміркуйте, чому говорять: «Травень і червень — місяці тиші».
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти екологічну листівку «Тиша в лісі».
Тест «Я краще знаю…»


 Апостроф


1. Обведи букви, після яких може ставитися апостроф.

д, г, б, п, в, л, ф, м, т, р

2. Утвори за зразком слова з апострофом.

Зразок: Торф - торф'яний.
Хлопець - __________________________________
Солома - ___________________________________
Камінь - ___________________________________
Риба - _____________________________________
Олово - ________________________________________
Дерево - _______________________________________

3. Зроби звуко-буквений аналіз слів. Пригадай правило написання слів з апострофом.


 Пам"ятка "Подовжені м'які приголосні звуки"

1. Запиши, як позначаються на письмі подані звуки.

[н':а], [л':е], [ч':а], [т':а], [с':а], [д':у], [т':у], [н':у], [л':а]

2. За допомогою звукових моделей прочитай і запиши слова.


[л':е], [багат':а], [вуг'іл':а], [суд':а], [нас'ін':а], [зан'ат':а], [взут':а], [мал'уван':а].





 Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Тверді та м'які приголосні звуки


Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
Тверді та м'які приголосні звуки
1. Допиши пару до поданих дзвінких звуків.

[б]-[ ] [з'] - [ ]
[з]- [ ] [д] - [ ]
[г]- [ ] [д'] - [ ]
[ґ]- [ ] [ж] - [ ]
[дж]-[ ] [дз] - [ ]
[дз'1 - [ ]

2. Серед поданих звуків, які не утворюють пар, знайди і підкресли глухий звук.
[р'], [й], [р], [м], [ф], [н], [н'], [л], [л'], [в].

3. Запиши слова за зразком.
Зразок: Блузочка - блузка
Казочка - _________________________________
Берізонька - ________________________________
Стежечка - _________________________________
Книжечка - _________________________________

4. Встав пропущені слова з дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.
_____________________усю зиму лапу смокче.
Біля школи посадили_____________________.
_____________________посипали піском.
_____________________чудесні нам шепоче ліс.
_____________________- усьому голова.
Слова для довідок: хліб, берізки, казки, ведмідь, стежки.


Новостей: 160 (Страниц: 32, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL