Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30196 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 19856 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18316 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17772 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14434 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10748 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9310 раз)
· 8: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8279 раз)
· 9: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 8118 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6377 раз)
 Полезности
 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

МЕТА. Закріпити додавання в межах 10, розв’язувати
задачі-вірші, закріпити і повторити вивчені
букви. Розвивати логічне мислення, увагу,
пам'ять. Виховувати бажання вчитися, інтерес
до навчання.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організаційна частина.

Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ти часу не гай,
Працювати починай.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Давайте згадаємо наше головне правило:
Щоб добре все знати,
Ми будемо міркувати,
А також рахувати,
Проблеми вирішати,
Свій розум розвивати.
Сьогодні ми з вами будемо закріплювати свої знання з математики, розв’язувати цікаві задачі, приклади. Ці знання допоможуть вам у навчанні, тренуватимуть ваш розум.


 Тема: Пора гніздування. Природознавство


Мета: уточнити знання учнів про весняні турботи перелітних птахів; розвивати мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до птахів.

Хід уроку
I. Організаційний момент
II. А ктуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

1. Перевірка домашнього завдання
— З якими змінами у природі пов’язане повернення перелітних птахів?
— Чому різні птахи прилітають у неоднаковий час? Наведіть приклади.
— Розкажіть, за якими ознаками ви впізнаєте шпака, жайворонка, солов’я.
— Розкажіть про зовнішній вигляд, поведінку одного із птахів, за яким ви спостерігали.
2. Робота в парах
Слухання розповідей учнів про перелітного птаха, який їм найбільше подобається: як його називають, за якими ознаками його можна впізнати, коли повертається з теплих країв, чим живиться, як будує гніздо і виводить пташенят.
3. Робота над загадкою


 Тема: Погода навесні


Мета: формувати в учнів поняття про те, що температура — головний визначник усіх погодних явищ; вчити спостерігати, порівнювати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

Перевірка домашнього завдання
— Що таке вітер?
— Як виникає вітер?
— Чи можна побачити вітер?
— Чи потрібний вітер?
— Як людина використовує силу вітру?
- Коли він корисний, а коли шкідливий?
Слухання вірша «Погода весняних хвилин»


 Вимоги до проведення уроків


Організаційні вимоги.
Передбачають чітке визначення мети і завдань уроку, раціональну його структуру, підтримання висо-кої працездатності, дисципліни, оптимальне використання часу.

Дидактичні вимоги.
Висувають на передній план чіткість навчальних завдань, освітню і виховну мету, оптимальний зміст, раціональні методи, дотримання принципів навчання.


 Загальна структура уроку


Урок
— логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку прово-дять за розкладом під керівництвом учителя з постійним складом учнів.
Тривалість уроків у загальноосвітньому навчальному закладі становить: у 1 класі – 35 хв., у 2 – 40 хв., у 5-12 – 45 хв. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та державної санітарно-епідеміологічної служби.
Тривалість перерв між уроками визначають з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше 10 хв., великої перерви (після другого або третього уроку) – 20 хв.

Кожний тип уроку має властиву тільки йому структуру, яку створює набір конкретних елементів.



Новостей: 160 (Страниц: 32, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL