Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30357 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20003 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18916 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17919 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14535 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10922 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9380 раз)
· 8: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9271 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8373 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6667 раз)
 Полезности
 Загальна структура уроку


Урок
— логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку прово-дять за розкладом під керівництвом учителя з постійним складом учнів.
Тривалість уроків у загальноосвітньому навчальному закладі становить: у 1 класі – 35 хв., у 2 – 40 хв., у 5-12 – 45 хв. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та державної санітарно-епідеміологічної служби.
Тривалість перерв між уроками визначають з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше 10 хв., великої перерви (після другого або третього уроку) – 20 хв.

Кожний тип уроку має властиву тільки йому структуру, яку створює набір конкретних елементів.



 Структури уроків


Урок засвоєння нових знань.
Засвоєння знань передбачає їх сприймання, усвідомлення, осмислення внутрішніх зв'язків і залежностей в предметах та явищах, запам'ятовування, узагальнення і систематизацію. Успішність засвоєння знань залежать від мети і мотивів.
З урахуванням цього урок такого типу містить елементи:
1. перевірка домашнього завдання, актуалізація та корекція опорних знань;


 Типи уроків


У сучасній дидактиці існують різні класифікації уроків, залежно від взятих за основу ознак.

За способами їх проведення виділяють:

1. урок-лекція,
2. кіноурок,
3. урок-бесіда,


 Форми організації навчання



У педагогіці розрізняють понад 30 різних форм навчання.

Загальноприйнятими формами організації навчальної роботи є:
1. колективна
• уроки у школі,
• лекції та семінарські заняття у вузі,
• екскурсії,
• факультативні заняття тощо
2. індивідуальна

• самостійна робота,
• дипломні та курсові проекти тощо,




  Папка классного керівника повинна містити:


Список учнів класу, відомості про місце проживання

- Відомості про батьків

- Соціальний паспорт класу

- Список доручень учнів класу



Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL