Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30517 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20408 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 19710 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 18385 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14630 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 11129 раз)
· 7: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9715 раз)
· 8: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9445 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8453 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6746 раз)
 Полезности
 Загадки про бджолу


Проти сонечка квітник —
Тут Юрась гуляти звик.
Зазира у квітку кожну:
— Чи тебе понюхать можна?
— Нюхай, нюхай та гляди,
Щоб не скоїлось біди, —
Шелестить увесь квітник.
Раптом наш Юрась у крик:
— Ой, ой, ой! — біжить щосили,
— Мамо, квітка укусила.
Мама каже: — Укусити
Аж ніяк не можуть квіти.
— Хто ж тоді, — Юрась питає,
— Укусив мене? Не знаю.
Чи не можете, малята,
Ви Юрасеві сказати?
(Бджола)


 Як навчити дитину успішно виконувати домашнє завдання


Перший етап . Ви якомога більше завдань виконуєте разом із дитиною. Прагнете зрозуміти, яких знань, навичок їй бракує, з'ясувати, чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагаєте позбутися недоліків і неправильних способів дії.

 Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас


У НОВІЙ ШКОЛІ

Переїхала Нюра на нову квартиру в інший район міста. Шкода їй було розлучатися із старою школою, особливо з подружкою Валею.
У новій школі Нюра нікого не знала. Тому на уроках ні з ким не роз¬мовляла, все придивлялась до учнів, до вчительки, до класу.
Якось на великій перерві підійшла до неї однокласниця Галя і питає:
— Ти ще ні з ким не дружиш?

 Форми роботи вихователя групи продовженого дня


Вихователі групи продовженого дня — педагоги, які постійно спілкуються з учнями, закріпленими за ними, різнобічно впливають на них. У своїй діяльності вихователь ГПД тісно пов'язаний з іншими шкільними працівниками. Із заступником директора школи з виховної роботи він планує свою діяльність, бере участь у підготовці й проведенні шкільних свят, урочистих подій, інших заходів. З учителем праці з'ясовує питання профорієнтаційної виховної роботи; з бібліотекарем — стан читання учнями художньої літератури; з учителем фізичного виховання — участь у підготовці і проведенні спартакіад, проведенні годин здоров’я та ін. Його діяльність урізноманітнює, пожвавлює виховну роботу в класі, спрямовує її на диференціацію та індивідуалізацію виховання, на ширший і глибший вияв здібностей та уподобань школярів. Діяльність справжнього вихователя групи продовженого дня сповнена педагогічною творчістю і не обмежується певними рамками. Форми роботи можуть бути різними — індивідуальною, груповою і фронтальною. Вибір конкретної форми зумовлюється різними чинниками: завданням виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостями школярів, об'єктивними обставинами, конкретними педагогічними ситуаціями та ін.


 Поради батькам учнів молодших класів


Пам’ятка для батьків

1. Тільки разом зі школою можна досягти бажаних результатів у навчанні та вихованні дітей. Учитель — ваш перший союзник та друг вашої родини. Радьтесь із ним, підтримуйте його авторитет. Зауваження щодо роботи вчителя висловлюйте у школі, на зборах. Не можна цього робити у присутності дітей.
2. Щоденно цікавтесь навчальними успіхами дитини. Радійте успіхам, не роздратовуйтесь через кожну невдачу, якої зазнали ваш син або донька.
3. Регулярно контролюйте виконання домашніх завдань та надавайте, якщо зможете, допомогу в їх виконанні. Допомога та контроль не повинні бути муштрою, нудним моралізуванням, яке знесилює дитину. Головне — збуджувати інтерес до навчання.
4. Перевіряючи домашні завдання, націлюйте дитину на те, щоб вона вміла доводити правильність виконаного завдання, наводити свої приклади.
5. Намагайтеся вислуховувати розповіді дитини (про себе, товаришів, школу) до кінця.



Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL