Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30357 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20003 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18916 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17919 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14535 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10923 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9380 раз)
· 8: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9271 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8373 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6668 раз)
 Полезности
 Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі


Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої і захоплення. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати за різними каналами: підручник, довідкова література, лекція вчителя, конспект уроку.


 Типи і структура уроку


Ключовим компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протя­гом точно встановленого часу, за сталим розкладом.

Умовно кажучи, урок — це «відрізок» навчального про­цесу, який є закінченим за смислом, у часі й організаційно.

Від якості уроку залежить ефективність функціонування всієї школи. Тому багато теоретиків і практиків працюють над його вдосконаленням.


 Інтерактивні технології в особистісно зорієнтованій освіті


У Державному стандарті початкової загальної освіти зазначено, що поряд із функціональною підготовкою за роки початкової освіти діти мають набути достатнього особистого досвіду культури спілкування та співпраці в різних видах діяльності, самовираження у творчих видах завдань

Реалізація поставленої мети неможлива без використання особистісно зорієнтованих сучасних освітніх технологій, які передбачають демократизацію, гуманізацію освіти, методологічну переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня.


 Педагогічний словник


До Вашої уваги, шановні колеги, представляю педагогічний словник. На перших кроках, опанувуючи і професію вчителя, просло лякали слова "інновація", "інтерактивний урок" і т.д. Тому давайте розберемося у найвживаніших термінах.

Освітня інновація

У перекладі з латинської поняття “інновація” (in – в та novus – новий) означає
оновлення, новина, змінювання.

Поняття “інновація” почали використовувати у вітчизняній дидактиці на початку 90-х рр. XX ст. Перенесення його у сферу освіти було пов’язане з поширенням поглядів на сучасне суспільство як на постіндустріальне, в якому освіта відіграє одну з провідних ролей.


 Чи має вчитель зберігати поурочні плани-конспекти упродовж року?


Скажіть, будь ласка, чи має право інспектор відділу освіти вимагати на перевірку вчорашні поурочні плани-конспекти, чи повинен учитель зберігати теку з конспектами уроків протягом року і за першої вимоги перевіряючого надати їх на перевірку? Якщо так, то де це оформлено законодавчо?




Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL