Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30356 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20002 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18916 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17919 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14534 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10921 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9379 раз)
· 8: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9270 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8373 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6667 раз)
 Полезности
 Етапи уроку



Урок — це логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом учителя з постійним складом учнів.
Тривалість уроків у загальноосвітньому навчальному закладі становить: у 1 класі – 35 хв., у 2 – 40 хв., у 5-12 – 45 хв. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відпо-відними органами управління освітою та державної санітарно-епідеміологічної служби.
Тривалість перерв між уроками визначають з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше 10 хвилин, великої перерви (після другого або третього уроку) – 20 хв.
Кожний тип уроку має властиву тільки йому структуру, яку створює набір конкретних елементів.

1. Організаційна частина.

До неї належать привітання, перевірка підготовленості учнів до уроку, виявлення від-сутніх, повідомлення плану роботи. Мета її — мобілізувати дітей до праці, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці.


 Поради щодо підготовки до уроку



1. На початку:

• чітко визначити і сформулювати для себе тему;
• визначити місце теми в учбовому курсі;
• визначити основні поняття уроку;
• визначити ту частину учбового матеріалу, яка буде використана надалі.



 Заповіді та правила вчителя


1. Дбай про своє добре ім’я – це найвища цінність сучасного вчителя.
2. Роби все вчасно і професійно.
3. Завжди будь люб’язним, привітним і доброзичливим.


 Тварини взимку. Як зимують птахи взимку



Мета: формувати уявлення про світ птахів; вчити дітей здійснювати проектну діяльність на основі колективно вироблених завдань; розвивати творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми, усне мовлення, громадську та соціальну компетентності; виховувати любов до птахів, прагнення не тільки спостерігати і милуватися їх красою, а ще й турбуватись і охороняти їх.
Хід уроку
I. Організаційний момент
1. Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго ранку, небо прекрасне,
Доброго ранку, дерева, пташата,
Людям усім і звірятам.
2. Синоптична хвилинка
II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
1. Перевірка домашнього завдання


 Методи роботи над проектом


Під методом проектів (латин, projectus — висунутий уперед) мають на увазі спосіб розв’язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми, оформленої у вигляді кінцевого продукту. Зовнішній (матеріальний) результат роботи над проектом ви можете бачити, сприймати на дотик, застосовувати на практиці, використовувати в повсякденному житті.


Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL