Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30196 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 19856 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18316 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17772 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14434 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10748 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9310 раз)
· 8: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8279 раз)
· 9: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 8118 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6377 раз)
 Полезности
 Поради щодо підготовки до уроку



1. На початку:

• чітко визначити і сформулювати для себе тему;
• визначити місце теми в учбовому курсі;
• визначити основні поняття уроку;
• визначити ту частину учбового матеріалу, яка буде використана надалі.



 Заповіді та правила вчителя


1. Дбай про своє добре ім’я – це найвища цінність сучасного вчителя.
2. Роби все вчасно і професійно.
3. Завжди будь люб’язним, привітним і доброзичливим.


 Тварини взимку. Як зимують птахи взимку



Мета: формувати уявлення про світ птахів; вчити дітей здійснювати проектну діяльність на основі колективно вироблених завдань; розвивати творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми, усне мовлення, громадську та соціальну компетентності; виховувати любов до птахів, прагнення не тільки спостерігати і милуватися їх красою, а ще й турбуватись і охороняти їх.
Хід уроку
I. Організаційний момент
1. Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго ранку, небо прекрасне,
Доброго ранку, дерева, пташата,
Людям усім і звірятам.
2. Синоптична хвилинка
II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
1. Перевірка домашнього завдання


 Методи роботи над проектом


Під методом проектів (латин, projectus — висунутий уперед) мають на увазі спосіб розв’язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми, оформленої у вигляді кінцевого продукту. Зовнішній (матеріальний) результат роботи над проектом ви можете бачити, сприймати на дотик, застосовувати на практиці, використовувати в повсякденному житті.


 Історія виникнення та суть проектних технологій


Історія виникнення та суть проектних технологій
Навчальне проектування не є принципово новою техно¬логією. Метод проектів виник у 20-ті роки нинішнього століття у США. Спершу його називали "методом проблем" і розвивався він у межах гуманістичного напряму у філософії та освіті, в педагогічних поглядах та експериментальній роботі Джона Дьюї. У ньому містилися ідеї побудови навчан¬ня на активній основі, через доцільну діяльність учня, у співвідношенні з його особистим інтересом саме в цих знаннях.


Новостей: 160 (Страниц: 32, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL