Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30196 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 19856 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18316 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17772 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14434 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10748 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9310 раз)
· 8: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8279 раз)
· 9: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 8118 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6377 раз)
 Полезности
 Тема: Погода взимку. 2 клас. Нова програма


Тема: Погода взимку (На дошці)

Мета: ознайомити дітей з особливостями погоди взимку; узагальнити життєві спостереження дітей про зміни в природі з приходом зими; розвивати спостережливість, мовлення, творчі і пізнавальні здібності; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати прагнення більше знати про ознаки зими, розвивати вміння порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу, розвивати бачення прекрасного в усьому, що нас оточує; засвоїти норми етичного, екологічного, естетичного, морального ставлення до природи.
Хід уроку
I. Організаційний момент

1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
II. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Перевірка домашнього завдання

— Що змінилося в природі з настанням зими?



 Тема: Як утворюється лід на ставку


Мета: розширити знання учнів про три стани води; дослідити особливості зміни стану води при замерзанні, під час дослідів виявити властивості льоду; з’ясувати умови виникнення інею, паморозі, бурульок; розвивати творчі здібності учнів, спостережливість, мовлення, уяву; вивчити правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках.

Хід уроку
I. Організаційний момент
1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання


 Система Марии Монтессори в повседневной жизни


Система Марии Монтессори в повседневной жизни

Упражнения со стулом
Нужно научить ребенка осторожно носить стул, тихо ставить его на пол, спокойно садиться и вставать.


 Тема: Ознаки зими


Тема: Ознаки зими (На дошці) .

Мета: сформувати в учнів уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати інтерес до змін пір року, зокрема зими ,прагнення більше знати про ознаки зими, розвивати вміння порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу, розвивати бачення прекрасного в усьому, що нас оточує; засвоїти норми етичного, екологічного, естетичного, морального ставлення до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент
1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
2. Синоптична хвилинка

II. Актуалізація опорних знань


 Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД.

І. Прийом учнів (12.10-12.30)
1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).
2. Робота вихователя з «кур'єрською карткою»:
— засвоєння матеріалу на уроці;
— індивідуальна допомога;
— домашнє завдання та його регламент;
— окремі поради.
II. Година здоров’я (12.30-13.30)
Мета: забезпечити активний відпочинок учнів на свіжому повітрі, підвищити розумову та фізичну активність, працездатність, виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я.
1. Вступна частина (10 хв):
— Організація учнів. Організаційні вказівки вихователя.
— Шикування.
— Стройові вправи.
— Ходьба та повільний біг у колоні по одному.
— Загальнорозвивальні вправи під час ходьби. Ходьба в обхід залу (майданчика).
2. Основна частина (25 хв). Організовані ігри.


Новостей: 160 (Страниц: 32, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL