Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30516 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20408 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 19710 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 18385 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14630 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 11128 раз)
· 7: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9715 раз)
· 8: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9445 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8453 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6745 раз)
 Полезности
 Особливості методики проведення уроків серед природи.Урок на вулиці. Урок на природі.


У людини існує безліч цінностей у цьому житті. Цінність спілкування дитини з живою природою, здатність її відчувати себе частинкою довкілля, можливість впливати (у позитивному сенсі) на неї приходить тільки у зрілому віці, тоді, коли людина починає відчувати короткочасність свого перебування на Землі. Але базові основи цих відчуттів, прагнення до творчості закладаються у шкільному віці. Учитель через урок реалізує початок творчості молодої людини, саму можливість її самореалізації.
Кожному зрозуміло, що в діяльності головним критерієм є право свободи вибору (що вчити, як вчити, скільки вчити). Ніхто із нас не любить дії з примусу, чужі рішення, відсутність вільного вибору. І особливо не хочуть цього діти.



 Тема: Погода взимку. 2 клас. Нова програма


Тема: Погода взимку (На дошці)

Мета: ознайомити дітей з особливостями погоди взимку; узагальнити життєві спостереження дітей про зміни в природі з приходом зими; розвивати спостережливість, мовлення, творчі і пізнавальні здібності; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати прагнення більше знати про ознаки зими, розвивати вміння порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу, розвивати бачення прекрасного в усьому, що нас оточує; засвоїти норми етичного, екологічного, естетичного, морального ставлення до природи.
Хід уроку
I. Організаційний момент

1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
II. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Перевірка домашнього завдання

— Що змінилося в природі з настанням зими?



 Тема: Як утворюється лід на ставку


Мета: розширити знання учнів про три стани води; дослідити особливості зміни стану води при замерзанні, під час дослідів виявити властивості льоду; з’ясувати умови виникнення інею, паморозі, бурульок; розвивати творчі здібності учнів, спостережливість, мовлення, уяву; вивчити правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках.

Хід уроку
I. Організаційний момент
1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання


 Система Марии Монтессори в повседневной жизни


Система Марии Монтессори в повседневной жизни

Упражнения со стулом
Нужно научить ребенка осторожно носить стул, тихо ставить его на пол, спокойно садиться и вставать.


 Тема: Ознаки зими


Тема: Ознаки зими (На дошці) .

Мета: сформувати в учнів уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати інтерес до змін пір року, зокрема зими ,прагнення більше знати про ознаки зими, розвивати вміння порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу, розвивати бачення прекрасного в усьому, що нас оточує; засвоїти норми етичного, екологічного, естетичного, морального ставлення до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент
1. Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
2. Синоптична хвилинка

II. Актуалізація опорних знань


Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL