Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30356 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20002 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 18916 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 17919 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14534 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 10921 раз)
· 7: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9379 раз)
· 8: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9270 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8373 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6667 раз)
 Полезности
 Прородознавство. Тема: Жива природа влітку


Мета: провести спостереження за літніми змінами в живій природі; систематизувати знання учнів про природні зв’язки; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд; виховувати любов до природи.

Хід уроку
I. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ —
До роботи швидше, клас.
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов Урок немарно
2. Перевірка домашнього завдання
Гра «Продовж речення»
Гра «Розташуй місяці»
-Які ознаки ви знаєте:


 Прородознавство. Тема: Ознаки літа


Мета: розширити уявлення дітей про літо як пору року, про його ознаки і прикмети; розвивати вміння виділяти прикмети кожної пори року; розширити уявлення дітей про те, як змінюється влітку нежива природа; розвивати у дітей уміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.

Хід уроку

I. Організаційний момент


Дзвоник всім нам дав наказ —
До роботи швидше, клас.
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов Урок немарно

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

1. Перевірка домашнього завдання
— Розкажіть про прикмети, які допомагають орієнтуватися в лісі.
— Поміркуйте! Коли, на вашу думку, закінчується весна? Які ознаки літа можна спостерігати у травні?
2. Робота над загадкою


 Сценарій позакласного заходу до свята 8 Березня


Мета: виховувати у дітей шанобливе ставлення до матері; чуйне, доброзичливе ставлення хлопчиків до дівчаток; розвивати здатність учнів до емоційного відчуття художнього слова; розкривати переваги добра над злом; сприяти розвитку творчих здібностей дітей; прищеплювати почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги.

Хід

Мама… Це прекрасне слово, яке промовив кожен із вас першим. Скільки спогадів і тепла та магії в ньому.
У мами найдобріші і найласкавіші руки, вони все уміють.
У мами найвірніше і найчутливіше серце - в ньому ніколи не згасає любов, доброта, ніжність.

Отож, будьте завжди як Весна: ніжні, милі, ласкаві, а головне здорові.
Вед.1 Доброго дня, вельмишановні бабусі, дорогі матусі, бабусі, рідненькі тьоті, сестрички, вчителі.
Вед.2 В цю чудову пору, коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті відзначається велике свято – Міжнародний день – 8 березня.
Вед.1 Ось і ми сьогодні зібралися, щоб поздоровити всіх вас, дорогі наші жінки.
Вед.2 Ми вітаємо всіх жінок, наших мам, бабусь, сестер. Всіх кого ми знаєм і не знаєм. Всіх хто живе поруч з нами і далеко від нас. Низький уклін Вам, дорогі жінки, милі мами і бабусі.
МАМИ


 Тема. Вимова звуків [дз], [дз′], [дж]; написання буквосполучень дз, дж


Тема. Вимова звуків [дз], [дз′], [дж]; написання буквосполучень дз, дж

Мета: удосконалювати вміння учнів вимовляти звуки [дз], [дж], навички каліграфічного письма, уміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, складати речення за пода¬ною схемою, розгадувати загадки; закріпити правопис словникових слів; формувати навички самоконтролю, вміння працювати у парах змінного складу; розвивати інте¬лектуальні здібності, охайність під час виконання письмових завдань; увагу, пам’ять, дрібну моторику; виховувати бажання пізнавати нове, бути освіченою людиною.

Хід уроку

I. Організаційний момент
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Хороші результати будемо мати.

II. Актуалізація опорних знань учнів

Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи, перший клас!
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов урок немарно.

III. Повторення вивченого матеріалу
— З чого складаються слова? (Зі звуків)


 А джміль у бархатній жупані




А джміль у бархатнім жупані
Підперезався жовтим поясом.
Летить собі з бджолою –панею,
Співає басовим голосом.
Л. Біленька


Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL