Главная | Лучшее | RSS канал | Архив новостей | Обратная связь | Добавить в избранное
 Меню
 Поиск



 Популярное
· 1: Тексти для перевірки техніки читання. 2 клас. 3 клас (Прочтено: 30516 раз)
· 2: Тема. Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (Прочтено: 20408 раз)
· 3: Конспекти самопідготовки. Група продовженого дня. ГПД. (Прочтено: 19710 раз)
· 4: Тема: Невидимі ланцюги в осінньому лісі (Прочтено: 18385 раз)
· 5: Тема: Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» (Прочтено: 14630 раз)
· 6: Тема: Птахи восени (Прочтено: 11128 раз)
· 7: Умовні знаки для позначення погодних явищ природи (Прочтено: 9715 раз)
· 8: Наші проекти. Лісова аптека+Відео презентація (Прочтено: 9444 раз)
· 9: Тема: Наші проекти. «Книга скарг» природи+Відео презентація (Прочтено: 8453 раз)
· 10: Усі готові конспекти на уроки природознавства за новою програмою Гільберга. Автор Володарська. (Прочтено: 6745 раз)
 Полезности
 Режим групи продовженого дня


Успішна робота групи продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.


 Порядок відкриття та комплектування груп продовженого дня


Порядок утворення, комплектування та організації навчально-виховного процесу групи продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу незалежно від типу і форми власності встановлює Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009 р. N 1121.

Підставою для організації роботи групи продовженого дня є:



 Основні завдання груп продовженого дня



Основними завданнями групи продовженого дня є:
- організація самостійної роботи учнів із закріплення та поглиблення знань, умінь та навичок, набутих на уроках;


 Календар погоди

 Тема. Екскурсія у весняний парк. Природознавство.


Мета: дослідити, які аміни відбулися навесні у неживій природі, у житті тварин і рослин; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати бережливе ставлення.

І. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ ст. 156
Ознайомлення із завданнями для спостережень
Під час екскурсії до весняного лісу спостерігайте за змінами, які відбуваються з приходом весни в неживій природі. Зверніть увагу, якого кольору небо, чи є на ньому хмари. Чи високо в небі сонце? Чи є вітер? Який він за силою?
Розгляньте поверхню ґрунту. Яка вона? Чим укритий ґрунт? Якщо по дорозі до лісу є ставок чи річка, зверніть увагу, чи є на воді ще лід? Чи трапляються залишки снігу і де? Які ознаки в неживій природі свідчать про прихід весни?
Спостерігайте за змінами в житті рослин. Огляньте дерева. Який у них зовнішній вигляд? Які з них цвітуть? Напровесні першою зацвітає вільха, на вербі можна побачити пухнасті квітки — «котики».



Новостей: 161 (Страниц: 33, Новостей на странице: 5)
[ [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] ]
 Зацени
 Статистика

 
Владелец: Ta$H@souL